NEGOCJACJE I KOMUNIKACJA W ORGANIZACJACH ARTYSTYCZNYCH
Field of study: Fine Arts Education
Programme code: W6-S2EP19.2023

Module name: | NEGOCJACJE I KOMUNIKACJA W ORGANIZACJACH ARTYSTYCZNYCH |
---|---|
Module code: | W6-EP-S2-MNIK |
Programme code: | W6-S2EP19.2023 |
Semester: |
|
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | course work |
ECTS credits: | 3 |
Purpose and description of the content of education: | Moduł Negocjacje i komunikacja w organizacjach artystycznych umożliwia studentom zapoznanie się z zagadnieniami dotyczącymi procesów komunikacyjnych w grupach, zespołach i organizacjach, z drugiej strony pozwala na podniesienie własnych kompetencji komunikacyjnych. Dotyczy to zwłaszcza umiejętności negocjacyjnych i mediacyjnych. Ponadto studenci nabędą wiedzy z zakresu komunikacji społecznej oraz umiejętności analizy najważniejszych zjawisk w tym obszarze we współczesnym świecie. Ważnym celem zajęć jest kształtowanie umiejętności samodzielnej analizy zjawisk, odkrywania powiązań teorii z praktyką i umiejętności krytycznego myślenia.
Tematyka zajęć:
1. Istota i rodzaje komunikacji interpersonalnej
2. Komunikacja werbalna (wywieranie perswazji, zadawanie pytań, nakazy i polecenia itp.)
3. Komunikacja niewerbalna, sztuka perswazji i wykorzystanie przestrzeni do wywierania wpływu na innych
4. Autoprezentacja (pozycja, mimika, strój, postawa, dotyk)
5. Istota negocjacji i style negocjacyjne
6. Techniki i strategie negocjacyjne
7. Proces negocjacyjny, uwarunkowania i szacowanie wartości, dążenie do BATNA
8. Erystyka, jako sztuka prowadzenia sporu.
9. Trudny partner w negocjacjach
10. Natura i techniki rozwiązywania konfliktów
11. Analiza transakcyjna i użycie stanów ego do budowania komunikatu ukierunkowanego na porozumienie
12. Gry i symulacje w negocjacjach
13. Negocjacje międzykulturowe |
List of modules that must be completed before starting this module (if necessary): | not applicable |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Zna i rozumie ekonomiczne, prawne, etyczne i inne uwarunkowania różnych rodzajów działalności zawodowej związanej z wybraną specjalnością managerską lub pedagogiczną [W6-EP-S2-MNIK _1] |
W6-EP-S2-W08 [4/5] |
Potrafi przygotowywać rozbudowane prace pisemne i wystąpienia ustne, dotyczące zagadnień szczegółowych związanych z kierunkiem studiów, z wykorzystaniem podstawowych ujęć teoretycznych i różnych źródeł [W6-EP-S2-MNIK _2] |
W6-EP-S2-U06 [5/5] |
Potrafi w sposób odpowiedzialny podchodzić do publicznych wystąpień związanych z prezentacjami artystycznymi, wykazując się umiejętnością nawiązania kontaktu z odbiorcami w szczególności podczas wystąpień popularyzatorskich -- edukacyjnych, wernisaży, prezentacji w tym multimedialnych, warsztatów, innych działań pedagogicznych lub managerskich [W6-EP-S2-MNIK _3] |
W6-EP-S2-U07 [5/5] |
Potrafi formułować i testować hipotezy związane z prostymi problemami managerskim lub pedagogicznymi w obrębie sztuk plastycznych [W6-EP-S2-MNIK _4] |
W6-EP-S2-U08 [4/5] |
Jest gotów do wykorzystywania w różnych sytuacjach mechanizmów psychologicznych wspomagających podejmowane działania [W6-EP-S2-MNIK _5] |
W6-EP-S2-K03 [5/5] |
Jest gotów do efektywnego komunikowania się i inicjowania działań w społeczeństwie oraz prezentowania skomplikowanych zadań w przystępnej formie, w tym z zastosowaniem technologii informacyjnych [W6-EP-S2-MNIK _6] |
W6-EP-S2-K06 [5/5] |
Form of teaching | Number of hours | Methods of conducting classes | Assessment of the learning outcomes | Learning outcomes |
---|---|---|---|---|
practical classes [W6-EP-S2- MNIK_fs_1] | 30 |
Creation/production – creative workshop [e03] |
course work |
W6-EP-S2-MNIK _1 |
The student's work, apart from participation in classes, includes in particular: | ||
---|---|---|
Name | Category | Description |
Search for materials and review activities necessary for class participation [a01] | Preparation for classes | reviewing literature, documentation, tools and materials as well as the specifics of the syllabus and the range of activities indicated in it as required for full participation in classes |
Developing practical skills [a03] | Preparation for classes | activities involving the repetition, refinement and consolidation of practical skills, including those developed during previous classes or new skills necessary for the implementation of subsequent elements of the curriculum (as preparation for class participation) |
Analysis of the corrective feedback provided by the academic teacher on the results of the verification of learning outcomes [d01] | Consulting the results of the verification of learning outcomes | reading through the academic teacher’s comments, assessments and opinions on the implementation of the task aimed at checking the level of the achieved learning outcomes |
Development of a corrective action plan as well as supplementary/corrective tasks [d02] | Consulting the results of the verification of learning outcomes | reviewing and selecting tasks and activities enabling the elimination of errors indicated by the academic teacher, their verification or correction resulting in completing the task with at least the minimum passing grade |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |