Robotics
Field of study: Mathematics
Programme code: W4-S1MT19.2022
| Module name: | Robotics |
|---|---|
| Module code: | 03-MO1S-19-Rob |
| Programme code: | W4-S1MT19.2022 |
| Semester: | summer semester 2024/2025 |
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 2 |
| Description: | W czasie zajęć studenci zapoznają się z elementami robotyki i programowania w języku desygnowanym dla zestawów LEGO MINDSTORMS opracowanym przez LabView. Studenci poznają działanie czujnika ultradźwiękowego, dotyku, podczerwieni, żyroskopu i koloru. Duży nacisk będzie położony na wykorzystanie zdobytych wiadomości w nauczaniu matematyki. |
| Prerequisites: | Wstęp do informatyki |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
zna pojęcia związane z budową robotów - inteligentna kostka, serwomotor, czujnik (podczerwieni, ultradźwiękowy, dotyku, żyroskop, koloru, światła) [Rob_1] |
KN_I_W04 [5/5] |
potrafi napisać program dla zbudowanego robota umożliwiający uzyskanie pożądanej funkcjonalności [Rob_2] |
KN_I_W03 [4/5] |
student potrafi pracować w grupie [Rob_3] |
K_K03 [1/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| aktywność na zajęciach [Rob_w_1] | weryfikacja znajomości treści teoretycznych i umiejętności praktycznych na podstawie pytań |
Rob_1 |
| kolokwium [Rob_w_2] | kolokwium z programowania |
Rob_1 |
| przygotowanie konspektu [Rob_w_3] | przygotowanie opisu zajęć ze szczególną specyfikacją problemów matematycznych, opisu używanych czujników i analizę kodów programów. |
Rob_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| laboratory classes [Rob_fs_1] | laboratorium, w trakcie którego studenci rozwiązują z pomocą prowadzącego zadania kształtujące umiejętności wymienione w zestawie efektów kształcenia modułu |
30 | przyswojenie treści teoretycznych podanych na zajęciach oraz wskazanej w sylabusie literatury pomocniczej i rozwiązywanie prac domowych - przygotowanie konspektu lekcji z matematyki z elementami robotyki |
30 |
aktywność na zajęciach [Rob_w_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||