Praktyka z tutoringiem 2 - edukacja włączająca 2
Field of study: Pedagogy
Programme code: W6-N2PE19.2022

Module name: | Praktyka z tutoringiem 2 - edukacja włączająca 2 |
---|---|
Module code: | W6-PE-KO-N2-T.3 |
Programme code: | W6-N2PE19.2022 |
Semester: |
|
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | course work |
ECTS credits: | 2 |
Description: | Program modułu jest oparty na praktyce i uczeniu się poprzez doświadczenie,
jest kontynuacją pracy z semestru 3. Kształtuje umiejętność samodzielnego myślenia, budowania własnych działań na podstawie uzyskanej przez studenta wiedzy, właściwych wzorów zachowania i pożądane postawy w pracy. To przestrzeń relacji kilku osób – tutora, studenta oraz ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Praktyka ma charakter zindywidualizowany, student realizuje indywidualny plan rozwoju poprzez współpracę z tutorem, a podmiotem jego interakcji jest praktyczny indywidualny kontakt z uczniem o specjalnych potrzebach. |
Prerequisites: | Zaliczenie Praktyki z tutoringiem w semestrze 3. |
Key reading: | (no information given) |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
jest gotów dokonać analizy i interpretacji zaobserwowanych lub doświadczonych sytuacji i zdarzeń pedagogicznych (D6.K1) [T.3_K_1] |
K_K02 [2/5] |
potrafi zaobserwować funkcjonowanie dziecka i ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i nauczyciela w przedszkolu, szkole lub placówce systemu oświaty ((D6.U1) [T.3_U_1] |
K_U07 [3/5] |
potrafi dokonać analizy i interpretacji zaobserwowanych lub doświadczonych sytuacji i zdarzeń pedagogicznych (D6.U2) [T.3_U_2] |
K_U07 [3/5] |
zna specyfikę edukacji włączającej dzieci i uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (D6.W1) [T.3_w_1] |
K_W15 [3/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
portfolio [T.3_w_1] | zawierające podstawową wiedzę z zakresu opanowania aparatury pojęciowej dotyczącej edukacji uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych w danej instytucji edukacyjnej -dokumentujące przebieg praktyki dla każdego z semestrów |
T.3_K_1 |
projekt [T.3_w_2] | obejmujący kontynuację współpracy w trójkącie tutorskim podopieczny- opiekun w placówce- tutor uczelniany, ukazujący indywidualną ścieżkę rozwoju (podsumowanie realizacji planu rozwoju, wyciągnięcie i analiza wniosków (poprzez analizę SWAT) |
T.3_K_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
laboratory classes [T.3_fns_1] | metoda obserwacji, metoda praktycznego działania |
15 | kontynuacja współpracy tutorskiej w trójkącie podopieczny-opiekun w placówce-tutor uczelniany zgodnie z wyznaczonym planem działań, przygotowanie podsumowujących wniosków do portfolio opierających się na analizie SWOT działań związanych z praktyką z tutoringiem |
45 |
portfolio [T.3_w_1] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |