PROJEKTY AR (WYBÓR) CZ.1 Field of study: Computer Game Graphics
Programme code: W6-S2PG19.2.2021

Module name: PROJEKTY AR (WYBÓR) CZ.1
Module code: W6-PG-S2-PAR.1
Programme code: W6-S2PG19.2.2021
Semester:
  • winter semester 2025/2026
  • winter semester 2024/2025
  • winter semester 2023/2024
  • winter semester 2022/2023
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 4
Description:
Treści programowe modułu są związane z praktycznym zastosowaniem AR (Rzeczywistości Rozszerzonej). Student poznaje podstawy i zasady projektowania animacji dedykowanej potrzebą platformy rzeczywistości rozszerzonej. Student poznaje poszczególne etapy, sposoby oraz narzędzia niezbędne do poruszania się w tematyce AR. Marker Based, Marker Less, Superimposision Base. Każdy student pracuje na swoich autorskich materiałach. Student poznaje poszczególne etapy, narzędzia i sposoby niezbędne do zaprojektowania filmu – animacji odpowiadających wymogom platformy AR.
Prerequisites:
Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-SG.2, W6-PG-S2-DA.2, W6-PG-S2-PK.2, W6-PG-S2-KR.
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Zna zaawansowane zasady tworzenia projektu przestrzeni do gry. [W6-PG-S2- PAR.1_1]
W6-PG2P-W01 [3/5]
Posiada umiejętność poprawnego przedstawiania przestrzeni (architektury, pejzażu). [W6-PG-S2- PAR.1_2]
W6-PG2P-W07 [2/5] W6-PG2P-U01 [1/5] W6-PG2P-U02 [3/5]
Potrafi tworzyć interesującą przestrzeń gry zgodną z założeniami projektowymi. [W6-PG-S2- PAR.1_3]
W6-PG2P-U03 [5/5]
Posiada umiejętność przełożenia na język plastyczny obserwacji i doświadczeń. [W6-PG-S2- PAR.1_4]
W6-PG2P-W05 [2/5] W6-PG2P-K01 [1/5]
Posiada umiejętność pracy w przestrzeni dwuwymiarowej. [W6-PG-S2- PAR.1_5]
W6-PG2P-W02 [2/5] W6-PG2P-U06 [3/5] W6-PG2P-K06 [3/5]
Posiada wiedzę dotyczącą środków ekspresji i umiejętności warsztatowych pokrewnych dyscyplin artystycznych [W6-PG-S2- PAR.1_6]
W6-PG2P-W02 [3/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
projekt [W6-PG-S2- PAR.1_w_1]
Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności projektowe wykorzystania AR, Zaprojektowany fragment gry lub animacja sekwencji według uzgodnionego scenariusza z zastosowaniem markerów AR
W6-PG-S2- PAR.1_1 W6-PG-S2- PAR.1_2 W6-PG-S2- PAR.1_3 W6-PG-S2- PAR.1_4 W6-PG-S2- PAR.1_5 W6-PG-S2- PAR.1_6
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
practical classes [W6-PG-S2- PAR.1_fs_1]
Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu tworzenia rzeczywistości rozszerzonej
45
Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z montażem animacji, marker base, marker less, superimposition base
45 projekt [W6-PG-S2- PAR.1_w_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)