ANIMACJA GUI (WYBÓR) CZ.2
Field of study: Games and Virtual Reality Design
Programme code: W6-S2PG19.2.2021
| Module name: | ANIMACJA GUI (WYBÓR) CZ.2 |
|---|---|
| Module code: | W6-PG-S2-AG.2 |
| Programme code: | W6-S2PG19.2.2021 |
| Semester: |
|
| Language of instruction: | Polish |
| Form of verification: | course work |
| ECTS credits: | 2 |
| Description: | Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym zastosowaniem umiejętności projektowych, typografii i animacji przy projektowaniu elementów GUI. Program poszerza umiejętności projektowania GUI o animację, wiedzę z zakresu typografii i psychologię widzenia. Student poznaje poszczególne zasady, narzędzia i metody przy kompleksowym tworzenia GUI oraz interaktywnych interfaców do gier .Efektem jest spójny z projektem interaktywny projekt GUI |
| Prerequisites: | Zaliczenie modułu W6-PG-S2-AG.1 |
| Key reading: | (no information given) |
| Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
|---|---|
umie podejmować samodzielne decyzje odnośnie projektowania i realizacji prac artystycznych [W6-PG-S2-AG.2_1] |
W6-PG2P-U03 [3/5] |
umie projektować efekty prac artystycznych w aspekcie estetycznym, społecznym i prawnym [W6-PG-S2-AG.2_2] |
W6-PG2P-U04 [4/5] |
posiada umiejętności wykorzystania wzorców leżących u podstaw kreacji artystycznej gier, umożliwiających swobodę i niezależność wypowiedzi artystycznej [W6-PG-S2-AG.2_3] |
W6-PG2P-U05 [3/5] |
prezentuje skomplikowane i specjalistyczne zadania i projekty w przystępnej formie, w sposób zrozumiały dla osób niemających doświadczenia w pracy nad projektami artystycznymi [W6-PG-S2-AG.2_4] |
W6-PG2P-K07 [3/5] |
wykorzystuje mechanizmy psychologiczne, wykazuje się umiejętnością funkcjonowania w społeczeństwie w zakresie wykonywania własnych działań artystycznych i dostosowywania się do współczesnego rynku pracy [W6-PG-S2-AG.2_5] |
W6-PG2P-K04 [5/5] |
| Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
|---|---|---|
| projekt [W6-PG-S2-AG.2_w_1] | Wykonanie ergonomicznego modelu GUI, uwzględniającego interface, menu oraz elementy nawigacji i tutorialu w wybranym projekcie gry. |
W6-PG-S2-AG.2_1 |
| Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
| practical classes [W6-PG-S2-AG.2_fs_1] | Praktyczne zastosowanie wiedzy z zakresu projektowania zaawansowanych elementów GUI |
30 | Praktyczne zastosowanie wiedzy z zakresu ergonomii i psychologii widzenia przy projektowaniu i animacji interaktywnego GUI w grze |
30 |
projekt [W6-PG-S2-AG.2_w_1] |
| Attachments |
|---|
| Module description (PDF) |
| Syllabuses (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semester | Module | Language of instruction |
| (no information given) | ||