MONTAŻ I REŻYSERIA OBRAZU (WYBÓR) CZ.2 Field of study: Computer Game Graphics
Programme code: W6-S2PG19.2.2021

Module name: MONTAŻ I REŻYSERIA OBRAZU (WYBÓR) CZ.2
Module code: W6-PG-S2-MRO.2
Programme code: W6-S2PG19.2.2021
Semester:
  • summer semester 2025/2026
  • summer semester 2024/2025
  • summer semester 2023/2024
  • summer semester 2022/2023
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 3
Description:
Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym zastosowaniem montażu przy składaniu wyreżyserowanych materiałów filmowych w grze. Program poszerza umiejętności planowania, projektowania i montażu o edytory reżyserskie w silniku gry. Student poznaje poszczególne etapy, narzędzia i sposoby przy reżyserowaniu i montażu.Efektem jest spójny z projektem obraz wideo.
Prerequisites:
Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-MRO.1
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
kontynuuje rozwijanie umiejętności warsztatowych umożliwiających własną realizację artystyczną w stopniu wystarczającym do utrzymania i poszerzenia zdolności tworzenia, realizowania i wyrażania własnych koncepcji zgodnie z kierunkiem projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej [W6-PG-S2-MRO.2_1]
W6-PG2P-U07 [3/5]
jest przygotowany do współdziałania z innymi osobami w ramach prac zespołowych i jest zdolny do podjęcia wiodącej roli w takim zespole [W6-PG-S2-MRO.2_2]
W6-PG2P-U06 [3/5]
w sposób świadomy i odpowiedzialny przewodniczy różnorodnym działaniom zespołowym [W6-PG-S2-MRO.2_3]
W6-PG2P-K03 [2/5]
prezentuje skomplikowane i specjalistyczne zadania i projekty w przystępnej formie, w sposób zrozumiały dla osób niemających doświadczenia w pracy nad projektami artystycznymi [W6-PG-S2-MRO.2_4]
W6-PG2P-K07 [4/5]
zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej [W6-PG-S2-MRO.2_5]
W6-PG2P-W09 [3/5]
posiada wiedzę dotyczącą środków ekspresji i umiejętności warsztatowych pokrewnych dyscyplin artystycznych [W6-PG-S2-MRO.2_6]
W6-PG2P-W02 [3/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
projekt pracy [W6-PG-S2-MRO.2_w_1]
Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności reżyserskie i montażowe w grach
W6-PG-S2-MRO.2_1 W6-PG-S2-MRO.2_2 W6-PG-S2-MRO.2_3 W6-PG-S2-MRO.2_4 W6-PG-S2-MRO.2_5 W6-PG-S2-MRO.2_6
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
practical classes [W6-PG-S2-MRO.2_fs_1]
Zastosowanie praktyczne wiedzy z zakresu reżyserii i montażu obrazu cyfrowego w grach i filmach.
45
Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z montażem i reżyserią wybranych fragmentów gry.
45 projekt pracy [W6-PG-S2-MRO.2_w_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)