PODSTAWY I ZASADY PROJEKTOWANIA INTERAKCJI W VR (WYBÓR) CZ.2 Field of study: Computer Game Graphics
Programme code: W6-S2PG19.2.2021

Module name: PODSTAWY I ZASADY PROJEKTOWANIA INTERAKCJI W VR (WYBÓR) CZ.2
Module code: W6-PG-S2-PZPIVR.2
Programme code: W6-S2PG19.2.2021
Semester:
  • summer semester 2024/2025
  • summer semester 2023/2024
  • summer semester 2022/2023
  • summer semester 2021/2022
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 2
Description:
Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym zastosowaniem animacji 2D oraz 3D, obsługi silników, przy projektowaniu gier. Program poszerza wiedzę na temat podstaw i zasad projektowania Virtual Reality oraz stosowania w niej interakcji. Poszerza wiedzę na temat stosowania różnorodnych narzędzi przy projektowaniu rzeczywistości rozszerzonej i odpowiedniego ich doboru, na poziomie podstawowym. Student poszerza swoją wiedzę z zakresu mix reality, motion sickness. Student poznaje poszczególne narzędzia i sposoby ich zastosowania. Posiada umiejętność stworzenia prostego autorskiego projektu na platformie VR.
Prerequisites:
Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-PZPIVR.1
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Zna zaawansowane zasady tworzenia graficznego środowiska gry. [W6-PG-S2- PZPIVR.2_1]
W6-PG2P-W01 [4/5]
Potrafi umiejętnie łączyć różne techniki graficzne i wykorzystywać w przestrzeni wirtualnej. [W6-PG-S2- PZPIVR.2_2]
W6-PG2P-U01 [4/5] W6-PG2P-U02 [4/5]
Potrafi tworzyć interesującą przestrzeń gry zgodną z założeniami projektowymi. [W6-PG-S2- PZPIVR.2_3]
W6-PG2P-U03 [5/5]
Potrafi współpracować w zespole z innymi osobami tworzącym projekt gry. [W6-PG-S2- PZPIVR.2_4]
W6-PG2P-K03 [4/5]
Zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej. [W6-PG-S2- PZPIVR.2_5]
W6-PG2P-W09 [3/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
projekt [W6-PG-S2- PZPIVR.2_w]
Wykonanie i prezentacja prostego projektu w oparciu o umiejętności zastosowania platformy VR. Stworzenie scenariusza oraz animacji 2D z elementami 3D, zaimplementowanie grafiki na platformę VR.
W6-PG-S2- PZPIVR.2_1 W6-PG-S2- PZPIVR.2_2 W6-PG-S2- PZPIVR.2_3 W6-PG-S2- PZPIVR.2_4 W6-PG-S2- PZPIVR.2_5
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
practical classes [W6-PG-S2- PZPIVR.2_f]
Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu pracy na platformie VR
30
Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z animacją 2D z elementami 3D i implementacją na platformę VR
15 projekt [W6-PG-S2- PZPIVR.2_w]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)