PODSTAWY I ZASADY PROJEKTOWANIA INTERAKCJI W VR (WYBÓR) CZ.1 Field of study: Computer Game Graphics
Programme code: W6-S2PG19.2.2021

Module name: PODSTAWY I ZASADY PROJEKTOWANIA INTERAKCJI W VR (WYBÓR) CZ.1
Module code: W6-PG-S2-PZPIVR.1
Programme code: W6-S2PG19.2.2021
Semester:
  • winter semester 2024/2025
  • winter semester 2023/2024
  • winter semester 2022/2023
  • winter semester 2021/2022
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 3
Description:
Treści programowe modułu są uzupełnieniem wiedzy związanej z praktycznym zastosowaniem animacji 2D oraz 3D, obsługi silników, oraz zastosowaniu interakcji na platformie VR przy projektowaniu gier. Program poszerza wiedzę na temat Virtual Reality, interakcji stosowanej przy użyciu tej platformy, zarówno stosowania interakcji w animacji jak i interakcji z obiektami w grze. Poszerza wiedzę na temat stosowania różnorodnych narzędzi i odpowiedniego ich doboru (Inside-out vs Outsaid-in; PC vs Standalone) Student poszerza swoją wiedzę z zakresu mix reality, motion sickness. Student poznaje poszczególne narzędzia i sposoby ich zastosowania. Posiada umiejętność stworzenia autorskiego projektu z elementami interakcji na platformie VR.
Prerequisites:
Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-SG.2, W6-PG-S2-DA.2, W6-PG-S2-PK.2, W6-PG-S2-KR.
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Zna zasady tworzenia graficznego środowiska gry. [W6-PG-S2- PZPIVR.1_1]
W6-PG2P-W01 [3/5]
Potrafi umiejętnie łączyć różne techniki graficzne i wykorzystywać w przestrzeni wirtualnej. [W6-PG-S2- PZPIVR.1_2]
W6-PG2P-U01 [3/5] W6-PG2P-U02 [3/5]
Potrafi tworzyć interesującą przestrzeń gry zgodną z założeniami projektowymi. [W6-PG-S2- PZPIVR.1_3]
W6-PG2P-U03 [5/5]
Potrafi współpracować w zespole z innymi osobami tworzącym projekt gry. [W6-PG-S2- PZPIVR.1_4]
W6-PG2P-K03 [4/5]
Zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej [W6-PG-S2- PZPIVR.1_5]
W6-PG2P-W09 [3/5]
Posiada wiedzę dotyczącą środków ekspresji i umiejętności warsztatowych pokrewnych dyscyplin artystycznych [W6-PG-S2- PZPIVR.1_6]
W6-PG2P-W02 [3/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
projekt [W6-PG-S2- PZPIVR.1_w]
Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności zastosowania platformy VR oraz zastosowania w niej interakcji. Stworzenie scenariusza oraz animacji 2D jak i 3D zaimplementowanej na platformę VR.
W6-PG-S2- PZPIVR.1_1 W6-PG-S2- PZPIVR.1_2 W6-PG-S2- PZPIVR.1_3 W6-PG-S2- PZPIVR.1_4 W6-PG-S2- PZPIVR.1_5 W6-PG-S2- PZPIVR.1_6
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
practical classes [W6-PG-S2- PZPIVR.1-f]
Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu tworzenia animacji 2D oraz 3D
30
Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z interakcją w projekcie oraz implementacją na platformę VR
30 projekt [W6-PG-S2- PZPIVR.1_w]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)