Supervision of practice Part 1. Field of study: Philosophical Counseling and Coaching
Programme code: W1-N2DF19.2.2021

Module name: Supervision of practice Part 1.
Module code: DFC2_m18 B
Programme code: W1-N2DF19.2.2021
Semester:
  • winter semester 2024/2025
  • winter semester 2023/2024
  • winter semester 2022/2023
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 2
Description:
Moduł ma za zadanie superwizowanie praktyk zawodowych realizowanych w semestrze trzecim, rozwijanie zaawansowanych kompetencji coachingowych określonych przez International Coach Fedaration poprzez dzielenie się obserwacjami z pracy z klientami i poddawanie superwizji samodzielnie prowadzonego procesu coachingowego. Służy ponadto rozwijaniu zdolności analizy pracy własnej z uwzględnieniem aspektów etycznych, metodyki pracy coacha oraz dbania o higienę psychiczną związaną z wykonywaniem zawodu. Superwizor pracuje modelem 7 perspektyw, CLEAR lub stosuje technikę action learning w celu umożliwienia pogłębionej refleksji nad praktyką zawodową studenta.
Prerequisites:
Zaliczenie semestru 2.
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
ma pogłębioną wiedzę o metodyce pracy coacha (opartą na standardach International Coach Fedaration), o normach, procedurach i dobrych praktykach, zorientowaną na innowacyjne rozwiązywanie złożonych problemów w nietypowych sytuacjach profesjonalnych [DFC2_m18_1]
K_W04 [5/5]
umie samodzielnie zdobywać wiedzę i poszerzać umiejętności profesjonalne oraz podejmować autonomiczne działania zmierzające do rozwijania zdolności i kierowania własną karierą zawodową [DFC2_m18_2]
K_U01 [3/5]
potrafi modelować proces coachingowy z wykorzystaniem zaawansowanych metod i narzędzi. W szczególności potrafi właściwie przeprowadzić proces coachingu biznesowego, projektować i wykorzystywać ukierunkowane narzędzia do autorefleksji, diagnozowania i zmiany przekonań, określania celów, budowania planów działania, holistycznego ujmowania sytuacji indywidualnej lub instytucjonalnej, identyfikowania postaw etycznych i odniesień aksjologicznych, myślenia strategicznego [DFC2_m18_3]
K_U11 [4/5]
posiada pogłębioną umiejętność posługiwania się w praktycznych zastosowaniach systemami normatywnymi oraz normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, etycznymi) mającymi zastosowanie w coachingu [DFC2_m18_4]
K_U12 [4/5]
prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu coacha [DFC2_m18_5]
K_K05 [5/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
Zaliczenie [DFC2_m18_w1]
Student otrzymuje zaliczenie na czynnego udziału w zajęciach, w tym sesjach superwzyjnych, w czasie których odnosi się do samodzielnie przeprowadzanych procesów coachingowych poświadczonych w dokumentacji praktyk, demonstruje sprawozdania lub nagrania wybranych sesji (za zgodą klienta), które poddaje analizie i autoewaluacji w odniesieniu do standardów etyki zawodowej i wytycznych z zakresu metodyki pracy coacha.
DFC2_m18_1 DFC2_m18_2 DFC2_m18_3 DFC2_m18_4 DFC2_m18_5
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
laboratory classes [DFC2_m18_fs1]
Sesje superwizyjne, analiza pracy studentów zrealizowanej na praktykach, feedback.
15
Analiza pracy własnej, przygotowanie raportów dla superwizora, autorefleksja w odniesieniu do standardów etycznych i metodycznych.
35 Zaliczenie [DFC2_m18_w1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)