II PRACOWNIA DYPLOMOWA — RZEŹBA (dla specjalności Sztuki Piękne) CZ.2
Field of study: Fine Arts Education
Programme code: W6-S1EP19.2.2020

Module name: | II PRACOWNIA DYPLOMOWA — RZEŹBA (dla specjalności Sztuki Piękne) CZ.2 |
---|---|
Module code: | W6-EP-S1-SPDR.2 |
Programme code: | W6-S1EP19.2.2020 |
Semester: |
|
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | course work |
ECTS credits: | 15 |
Description: | Realizacja modułu przeznaczona jest na wykonanie artystycznej pracy licencjackiej, która powinna być autorską realizacją z obszaru szeroko rozumianej formy rzeźbiarskiej lub działań przestrzennych w obszarze trójwymiarowej artystycznej rzeczywistości. Praca licencjacka powinna być przekonywującą artystyczna manifestacją postawy i osobowości twórczej autora.
Program modułu wzbogacony jest w integralny kurs technik i technologii rzeźbiarskich. |
Prerequisites: | Realizacja modułu cz.1 |
Key reading: | Literatura: specjalistyczna, branżowa — według indywidualnych sylabusów; materiały prezentowane podczas zajęć. W szczególności literatura obejmuje aktualne katalogi wystaw i konkursów poświęconych dyscyplinie, czasopisma, opracowania albumowe i teoretyczne. Wybrane materiały internetowe i skrypty. |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Student zna i rozumie zasady dotyczące realizacji prac artystycznych w zakresie rzeźby oraz zasady dotyczące środków ekspresji i umiejętności warsztatowych pokrewnych dyscyplin artystycznych oraz zna i rozumie powiązania i zależności pomiędzy teoretycznymi i praktycznymi elementami programu studiów — jest gotów do samodzielnej refleksji teoretycznej na temat rzeźby i kształtowania przestrzeni oraz szeroko rozumianych sztuk pięknych [W6-EP-S1-SPDR.2_1] |
W6-EP-S1-W01 [4/5] |
Student jest gotów do wypełniania roli społecznej absolwenta studiów Edukacja Artystyczna w zakresie sztuk plastycznych – artysty i edukatora sztuki [W6-EP-S1-SPDR.2_10] |
W6-EP-S1-K03 [5/5] |
Student jest gotów do efektywnego komunikowania się i inicjowania działań w społeczeństwie oraz prezentowania zadań w przystępnej formie, w tym z zastosowaniem technologii informacyjnych [W6-EP-S1-SPDR.2_11] |
W6-EP-S1-K05 [4/5] |
Student zna i rozumie problematykę związaną z technologiami stosowanymi w pracy rzeźbiarskiej oraz rozwojem technologicznym obszaru. Potrafi świadomie posługiwać się właściwą techniką i technologią w trakcie realizacji prac artystycznych w zakresie różnych aspektów rzeźby i kształtowania przestrzeni w tym nowoczesnych środków technicznych [W6-EP-S1-SPDR.2_2] |
W6-EP-S1-W05 [4/5] |
Student potrafi tworzyć i realizować własne koncepcje artystyczne w zakresie rzeźby oraz dysponować umiejętnościami potrzebnymi do ich wyrażenia i działalności edukatorskiej w zakresie sztuki [W6-EP-S1-SPDR.2_3] |
W6-EP-S1-U01 [4/5] |
Student potrafi podejmować samodzielne decyzje dotyczące projektowania i realizacji własnych prac rzeźbiarskich oraz działalności edukacyjnej w tym zakresie [W6-EP-S1-SPDR.2_4] |
W6-EP-S1-U03 [1/5] |
Student potrafi realizować własne działania artystyczne w oparte na zróżnicowanych stylistycznie koncepcjach wynikających ze swobodnego i niezależnego wykorzystywania wyobraźni, intuicji i emocjonalności oraz potrafi korzystać z umiejętności warsztatowych w zakresie szeroko rozumianej rzeźby i świadomie posługiwać się narzędziami właściwego warsztatu oraz stosować efektywne techniki ćwiczenia tych umiejętności [W6-EP-S1-SPDR.2_5] |
W6-EP-S1-U02 [4/5] |
Student potrafi samodzielnie planować i realizować własne uczenie się przez całe życie, umożliwiające ciągły rozwój artystyczny oraz edukacyjny w zakresie rzeźby i kształtowania przestrzeni [W6-EP-S1-SPDR.2_6] |
W6-EP-S1-U07 [4/5] |
Student potrafi prezentować własne dokonania artystyczne [W6-EP-S1-SPDR.2_7] |
W6-EP-S1-U09 [4/5] |
Student jest gotów do samodzielnego podejmowania niezależnych prac malarskich, wykazując się umiejętnością zbierania, analizowania i interpretowania informacji, rozwijania idei i formułowania krytycznej argumentacji oraz wewnętrzną motywacją i umiejętnością organizacji pracy oraz podejmowania refleksji na temat społecznych i etycznych aspektów własnej pracy [W6-EP-S1-SPDR.2_8] |
W6-EP-S1-K01 [4/5] |
Student jest gotów do efektywnego wykorzystania wyobraźni, intuicji, emocjonalności, zdolności twórczego myślenia i twórczej pracy w zakresie twórczości artystycznej i edukacyjnej sztuki, elastycznego myślenia, adaptowania się do nowych i zmieniających się okoliczności i wymogów technologicznych oraz kontrolowania swoich zachowań w warunkach związanych z publicznymi prezentacjami [W6-EP-S1-SPDR.2_9] |
W6-EP-S1-K02 [4/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
Projekt artystyczny — praca dyplomowa [W6-EP-S1-SPDR.2_w_1] | Praca indywidualna nad realizacją projektu dyplomowego.
Warunkiem pozytywnej weryfikacji jest zakończenie realizacji projektu artystycznego — pracy dyplomowej wraz z gotowością do obrony. |
W6-EP-S1-SPDR.2_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
practical classes [W6-EP-S1-SPDR.2_fs_1] | Pracownia przygotowująca do samodzielnego i świadomego przygotowania indywidualnych projektów.
konsultacje indywidualne |
105 | Praca indywidualna nad realizacją projektu dyplomowego. |
345 |
Projekt artystyczny — praca dyplomowa [W6-EP-S1-SPDR.2_w_1] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |